MITT liv i MIN blogg med MINA ord

Alla inlägg den 1 april 2014

Av ensammalejonmamman - 1 april 2014 16:45

 


Håll inte på att leta efter problem ~

 

de letar redan efter dig 

 

Så nu ska jag bara leva mitt liv som är en berg~och~dalbana för det den är och bara ta dagen som den kommer för problemen kommer att söka upp mig iallafall. Usch så klok jag har blivit (hi hi hi hi hi hi hi hi) Jag har insett att varje dag har nog av det som den innehåller och jag orkar inte oroa mig över vad som händer imorgon för det kommer att hände ändå vare sig jag vill eller inte och jag behöver inte söka upp det för det som sker det sker  

 

  CRAMAR   

Presentation


Förr trodde jag att livet var till för att levas ~ nu vet jag att det är en kamp men jag har bestämt mig för att vinna den! Jag ska vinna den för mina barns skull och kan jag hjälpa en enda kvinna som lever eller har levt i samma helvete som mig så är det

Lämna en vink så blir jag glad

Finns inga dumma frågor

20 besvarade frågor

Bloggar jag följer

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards