MITT liv i MIN blogg med MINA ord

Alla inlägg den 18 december 2012

Av ensammalejonmamman - 18 december 2012 01:01

..... Har jag skickat nästan ett kilo kopior till min advokat så nu ligger ansvaret åter hos honom och nu ikväll avslutade jag ansökan om förlägning av våra skyddade uppgifter! Och ännu en gång har jag överlevt trots att jag behövt plocka fram allt detta jobbiga som jag helst bara vill glömma! Nu kan jag lägga allt i mitt egna inbyggda arkiv igen och försöka glömma och gå vidare tills jag måste minnas nästa gång eller minnena knackar på! Nu ska jag värdesätta det jag har här och nu för det är det enda vi har och hoppas att de som beviljar eller avslår min ansökan har ett hjärta i kroppen! Hur det än går har jag gjort mitt bästa för att skydda dem jag älskar mest i hela världen så mycket som jag bara kan.........
CRAMAR från en som känner sig helt tom nu

Presentation


Förr trodde jag att livet var till för att levas ~ nu vet jag att det är en kamp men jag har bestämt mig för att vinna den! Jag ska vinna den för mina barns skull och kan jag hjälpa en enda kvinna som lever eller har levt i samma helvete som mig så är det

Lämna en vink så blir jag glad

Finns inga dumma frågor

20 besvarade frågor

Bloggar jag följer

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards