MITT liv i MIN blogg med MINA ord

Alla inlägg den 9 november 2012

Av ensammalejonmamman - 9 november 2012 16:18

För varje förändring jag får göra, för varje handling som får göras utifrån ett tänk som inte är grundat på mitt eget kan jag inte rå för att jag känner hopplöshet och funderar "Är det så här vårat liv kommer se ut?"
Ja jag kan styra mitt/vårat liv till en viss del men säkerheten gör att det finns de som styr mer! Och allt för att jag gjorde ett felval som jag kommer få leva med konsekvenserna av!
Ibland känns priset orättvist och väldigt högt när jag inte själv förstår val, konsekvenser och det som händer och sker men ska kunna förklara för dem jag har runt mig och lever med...........

? KRAMAR ?

Presentation


Förr trodde jag att livet var till för att levas ~ nu vet jag att det är en kamp men jag har bestämt mig för att vinna den! Jag ska vinna den för mina barns skull och kan jag hjälpa en enda kvinna som lever eller har levt i samma helvete som mig så är det

Lämna en vink så blir jag glad

Finns inga dumma frågor

20 besvarade frågor

Bloggar jag följer

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards